גלנט מתנצל? ההבהרה של שר הביטחון בנושא הגיוס

מוטי הלפרין No Comments on גלנט מתנצל? ההבהרה של שר הביטחון בנושא הגיוס

גלנט מתנצל? שר הביטחון התקשר היום לסגן השר אורי מקלב כדי לנחמו על פטירת אביו • השיחה גלשה לנושא הגיוס, גלנט הבהיר כי "אני רוצה להגיע להבנות אתכם. צריכים להגיע להבנות עם החרדים" • זאת לאחר השיחה הקשה עם הבכיר החרדי אמש

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת חוק הגיוס: אחרי שאמש (רביעי) קיים מסיבת עיתונאים תוקפנית, בה תקף את המגזר החרדי על אי ההתגייסות לצה"ל תוך שהוא מנצל את הסנטימנט הציבורי מהמלחמה בעזה, שר הביטחון יואב גלנט מציג היום חצי התנצלות בפני החרדים.

ל'קול חי' נודע כי איש מיוחד מטעמו של השר גלנט נשלח לסגן השר אורי מקלב, שמרכז מטעם 'דגל התורה' את נושא הגיוס ויושב בימים אלו שבעה על אביו מנחם מקלב זצ"ל, כדי להבהיר את כוונתו בנושא הגיוס ואת הרקע למסיבת העיתונאים שקיים.

גלנט ניחם בתחילה את מקלב על פטירת אביו, אך מהר מאוד השיחה גלשה לנושא הגיוס. מקלב אמר לשר הביטחון כי "זאת תקופה שצריך להרבות בה באחדות, לא לגרום לתוספת שנאה בציבור הכללי". גלנט מעין התנצל, ואמר כי "אני רוצה להגיע אתכם להבנות".

"צריך להגיע עם החרדים להבנות בנושא חוק הגיוס", הוסיף שר הביטחון בשיחת הטלפון שקיים הצהריים עם סגן שרת התחבורה, אורי מקלב. אמש התקיימה שיחה חריפה בין גלנט ליו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, כאשר גפני תקף אותו על כך ש"מה שגרמת זה זירוז הפלת הקואליציה. לא דבר מעבר לכך".



0 תגובות